مبانی نظری و پیشینه مهارت های ارتباطی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مبانی نظری و پیشینه مهارت های ارتباطی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 171 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 70 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1-مبانی نظری تحقیق
2-1-1-ارتباطات (مهارت های ارتباطی) و چارچوب مفهومی آن
2-1-2-هدف و اهمیت ارتباطات
2-1-3-فرایند و انواع ارتباطات
2-1-4-ویژگی های ارتباطات
2-1-5-مهارت های ارتباطی مدیران
2-1-6-تعاریف مهارتهای ارتباطی
2-1-7-مهارت های ارتباطی و مؤلفه های آن
2-1-8-انگیزش پیشرفت تحصیلی
2-1-9-پیشرفت
2-1-10-اهداف پیشرفت
2-1-11-منشا نیاز به پیشرفت
2-1-12-مدل پیشرفت اتکینسون
2-1-13-نظریه مک کللند
2-1-14-انگیزه پیشرفت
2-1-15-زمینه اجتماعی انگیزه پیشرفت
2-1-16-ویژگی های دانش آموزان دارای انگیزش پیشرفت
2-1-17-عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2-1-18-پیشرفت تحصیلی
2-1-19-عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرفت تحصیلی
2-1-20-اُفت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
2-1-21- افت تحصیلی چرا؟
2-1-22-خانواده عامل کلیدی در افت تحصیلی دانش آموز
2-1-23-به نیازهای فرزندانتان توجه کنید
2-1-24-پیشنهادهایی به والدین برای پیشرفت تحصیلی فرزندان :
2-1-25-نظریه های پیشرفت تحصیلی
2-1-26- گانیه
2-1-27- بلوم
2-1-28-عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
2-1-29- تجربه معلمان
2-1-30-آماده کردن درس و نمره دادن
2-1-31- مهارت ها
2-1-32- تحصیلات عمومی
2-1-33- تحصیلات در زمینه تعلیم و تربیت
2-1-34-مدارس شهری و روستایی
2-1-35-دستور العمل برای والدین در باره پیشرفت تحصیلی فرزندان
2-1-36- توصیه به والدین در مورد مقایسه دانش آموزان
2-1-37-مشکلات مرتبط با تکالیف مدرسه
2-1-38- نقش اولیاء در پیشرفت تحصیل کودکان
2-2-پیشینه تحقیق